Muraturile sunt o foarte buna sursa de fibre si contin cantitati importante de vitamina C naturala la care se adauga doze mai mici de vitamina K. Muraturile sunt si o buna sursa de potasiu si de fier. Trebuie spus ca nu este benefic un consum exagerat de muraturi pentru ca aduc o doza mare de sodiu

BOGATE IN ANTIOXIDANTI

Antioxidantii sunt esential organismului pentru ca repara toate daunele produse in procesele de oxidare celulara, procese care duc la imbatranire, inflamatii si alte afectiuni. Muraturile sunt o foarte buna sursa de antioxidanti. Toate muraturile, indiferent de tipul de leguma folosit, sunt bogate in antioxidanti.

Muraturi sunt foarte scazute in calorii si pot fi mancate alaturi de foarte multe preparate. Sunt perfecte sub forma de salate sau combinate cu legume proaspete, sunt perfecte pentru a fi adaugate in sandwich-uri (in locul sosurilor grase). Sunt un excelent substitut pentru garnituri calorice la fripturi. Muraturile nu contin deloc colesterol, iar daca sunt spalate bine le poti reduce si continutul de sare.

Recent post

Stiri director webSEO RomaniaOnline Marketing Certificat Web Technology Blogsfree web site traffic and promotion Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau Bloguri, Bloggeri si Cititori
Ranking medicina-tehnologie.blogspot.ro por Alexa AltaVista - AOL - Google - MSN - Yahoo Sitemap google Sitemap yahoo Sitemap msn

Blog Archive

Un produs Blogger.

Follow by Email

Popular Posts

Social

Add to netvibesSubscribe in Bloglines ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free My Ping in TotalPing.com Agregar Web - Directorio de websMedicine Blog DirectoryBlogorama - The Blog Directoryblog search directoryTop  blogs Real Estate

Persoane interesate

Cool Google Gadgets

Curs Valutar BNR